čekaj, u čemu je fora, linije prema Kaću, Budisavi i Kovilju niko nije spomenuo. Jer mislite da nama to ne treba? Mislim da je dobitna kombinacija polazak u 2:30.
bec je zbog bezbednosti mladih, skupog taxija, uveo vikendom da metro radi celu noc. verovatno se vozaci placaju dodatno za nocni rad. ps. bec je grad koji je u poslednje 3 godine 2 puta bio izabran za grad sa najboljim uslovima za zivot na SVETU. nije tesko pogledati u komsijino dvoriste
mogli bi i za rumenku,kisac ,stepanovicevo,potpuno je nebitno moze 43 da se ubaci u ponoc,jer ne postoji autobus izmedju 15 do 11 i 1 i 15 ,kao i negde oko 3 ujutru ...
Pa zar nije bolje za sve da pijani ljudi idu nocu kucama javnim prevozom nego autima? Ko bre ima za taksi do prigradskog naselja?! Hiljadarku samo za taksi?! Godinama sam se vozio nocnim polascima, dok su bili redovni, i ni jedan jedini put nisam prisustvovao bilo kakvom incidentu. Ako se nesto i desi, to isto moze da se desi i danju (a i desava se). U ovom slucaju, korist daleko nadmasuje (moguce) negativne stvari.
Slusaj ove tek sto misle da svi koji izlaze u grad nose u dzepu makar 5 hiljadarki. Pa ja sam vecinu svojih izlazaka (a bilo ih je mnoooooogoooo) proveo bez dinara u dzepu, ili sa nekom kolicinom dovoljnom za jedva dve ture pica za drustvo. Zapravo, standardan izlazak se svodio na cugu, dve u kafani, dve, tri cuge u klubu i pljeska. To se lako da izracunati, i ne premasuje 1500 dinara. Ne daj boze da zivim u recimo Kacu, i da moram da placam jos i taksi do onde. Pa nikad me grad ne bi video...
par naduvanih fensera koje tate ili sponzori voze kuci pa su obesni i bahati.Naravno da ovoliki grad treba da ima nocne linije.Nema svako sponzora ili tatu novopecenog guzonju da mu plati taksi.
Nocni polasci ne treba da postoje. Samo bi grupe polupijanih maltretirali vozaca i unistavali autobuse. Kada imate za nocni provod, pozovite taksi ako se taksista usudi da Vas pusti u vozilo.
Koristim gradski prevoz svakodnevno i (gotovo) svi imaju kartu kada kontrola uđe u autobus. Čak i kada nema kontrole (npr. uveče), ljudi ulaze na prva vrata i kupuju kartu iako vozač otvori sva vrata.
Huligani ne čine ni 1% putnika i zbog njih preostalih 99% ne treba i ne sme da ispašta. Ustalom, bezbednost vozača JGSP-a nije ništa lošija od bezbednosti drugih građana Novog Sada.
Onaj ko potroši 2000–3000 dinara na piće, sigurno neće ići kući busom, već taksijem.
Možda noću ne rade škole i većina preduzeća, ali ima ljudi koji svoj posao zaršavaju posle ponoći (npr. u ugostiteljskim objektima), a ponekad čovek mora da ode do apoteke ili dežurnog doma zdravlja u toku noći, a nema automobil i novac za taksi.
Čak i Niš, koji ima 70 000 - 80 000 stanovnika manje od Novog Sada, ima bolji noćni prevoz - čak 9 linija!
Svi Novosađani plaćaju istu cenu mesečne karte, ali nemaju isti kvalitet usluge, tj. nekima usluga noćnog prevoza nije ni ponuđena.
mi u Ribnjaku zelimo dnevne polaske ili prolaske.Odseceni smo od grada jer jako malo autobusa linija 69 prolazi kroz Ribnjak.Mi imamo decu koja idu u skolu i koja po sat vremena cekaju autobus jer ne mogi stici naprethodni.
Zamislite dete od 7 godina kakoko deset sati ujutro ceka na hladnoci kod mosta Duga sat cvremena autobus na onoj promaji, ili popodne oko 5 sati. Takodje nema autobus oko 15 casova kada se ide sa posla.
Nekada je prolazio aautobus 76 i to nam je bilo dobro, a posle njega ukinut i autobus na liniji 70.U gradu smo ali nigde.
Da lu cujes ti sebe? Ko si ti da odredjujes koga GSP treba, a koga ne treba da prevozi? Ko si ti da odredjujes sta je normalno vreme? Dalje, prema cemu pretpostavljas da SVI ljudi idu u grad da trose 3000 dinara na pice? Pa kad sam bio mladji koliko puta smo bez pare otisli u grad cisto da se vidimo i druzimo. Treba danas i te klince dovesti kucama. A i nisu svi u gradu u to vreme da bi pili i isli po klubovima. Ako mislis da jesu, ne znam u kom svetu ti zivis. Dalje, iz iskustva znam da Novi Sad ima recimo jako zivu gaming kulturu. Ljudi koji igraju igre po gaming klubovima koje se mogu oteci do jako kasno. Kad neko hoce da se vrati kuci - ne moze busom, nego mora peske. Takodje, ne rade ljudi samo tokom dana, inace. Ocigledno je da postoji potreba za uslogama GSPa tokom nocnih sati, a ista se iz nekog razloga ne ispunjava.
Konačno da se i ovom problemu malo priča.
Živim u Futogu i upravo zbog poslednjeg polasa u 1:15 propuštam stalno dešavanja.
A kada se odlučim da ipak ostanem, sve se zatvori ili završi oko 3:00 i onda do 4:50 moram da se snalazim gde ću i šta ću. A drugari iz grada odu sedmicom koja ide na svakih 40 minuta u toku noći.
Da gradski čelnici i JGSP imaju imalo savesti, shvatili bi da noćni prevoz može značajno povećati bezbednost na novosadskim ulicama. Mnogi roditelji bi mogli mirno da spavaju.
A pogledajte samo kakva je gužva na „sedmici“ posle ponoći, vikendom se bukvalno ne može ući u zglobni autobus. Zato niko ne može da me ubedi da noćne linije ne bi bile isplative, makar vikendom. A i da nisu isplative, javni prevoz sam po sebi nigde nije isplativ, već služi da olakša život građanima, smanji haos na ulicama i poveća bezbednost u saobraćaju.
Nadam se da će 021 pitati JGSP kada će konačno biti uvedena još neka noćna linija pored „sedmice“.
Naplata karata za izvrseni prevoz tesko se realizuje i na dnevnim linijama, a zamislite koliko bi uspesna naplata bila u nocnim satima.
Kako resiti bezbednost voznog osoblja, tacnije kako zastititi zaposlene od huligana koji posle unosa vecih kolicina alkohola polupaju sva stajalista na Futoskom putu sve do Veternika.
Ako se ima za turu pica 2-3 hiljade dinara ima se i za taksi. Moraju i oni da zarade.
GSP kao javno preduzece je tu da preveze zaposlene na posao,djake i studente u skolu odnosno fakultet,bolesne kod lekara i sl. a sve te ustanove rade u neko normalno vreme.
Apelujem na rukovodstvo GSP-a i gradske celnike da ovaj zahtev ne prihvate .
Iako zivim u gradu, apsolutno podrzavam ovo. Definitivno je bolje kada se ljudi vracaju nocu autobusima. Povecava svaciju bezbednost i ljudi mogu da cirkulisu nocu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U prigradskim novosadskim naseljima traže noćne linije
Novi Sad
•21.12.2014.
•15:00 > 14:38
Komentari 25
Niko
Futog taxi
Rajko
Politicari na vlasti najvise vole ovakve demonstracije ( po forumima i diskusijama ), rada nista ne moradu da urade ...
mr. No
nikola
anonimna
омбре
Igor
Slusaj ove tek sto misle da svi koji izlaze u grad nose u dzepu makar 5 hiljadarki. Pa ja sam vecinu svojih izlazaka (a bilo ih je mnoooooogoooo) proveo bez dinara u dzepu, ili sa nekom kolicinom dovoljnom za jedva dve ture pica za drustvo. Zapravo, standardan izlazak se svodio na cugu, dve u kafani, dve, tri cuge u klubu i pljeska. To se lako da izracunati, i ne premasuje 1500 dinara. Ne daj boze da zivim u recimo Kacu, i da moram da placam jos i taksi do onde. Pa nikad me grad ne bi video...
tina
Pera
Nikola
Huligani ne čine ni 1% putnika i zbog njih preostalih 99% ne treba i ne sme da ispašta. Ustalom, bezbednost vozača JGSP-a nije ništa lošija od bezbednosti drugih građana Novog Sada.
Onaj ko potroši 2000–3000 dinara na piće, sigurno neće ići kući busom, već taksijem.
Možda noću ne rade škole i većina preduzeća, ali ima ljudi koji svoj posao zaršavaju posle ponoći (npr. u ugostiteljskim objektima), a ponekad čovek mora da ode do apoteke ili dežurnog doma zdravlja u toku noći, a nema automobil i novac za taksi.
Čak i Niš, koji ima 70 000 - 80 000 stanovnika manje od Novog Sada, ima bolji noćni prevoz - čak 9 linija!
Svi Novosađani plaćaju istu cenu mesečne karte, ali nemaju isti kvalitet usluge, tj. nekima usluga noćnog prevoza nije ni ponuđena.
Milojicin_mali
lili
Zamislite dete od 7 godina kakoko deset sati ujutro ceka na hladnoci kod mosta Duga sat cvremena autobus na onoj promaji, ili popodne oko 5 sati. Takodje nema autobus oko 15 casova kada se ide sa posla.
Nekada je prolazio aautobus 76 i to nam je bilo dobro, a posle njega ukinut i autobus na liniji 70.U gradu smo ali nigde.
novosadjanin
Shin Sekai
burgija
Živim u Futogu i upravo zbog poslednjeg polasa u 1:15 propuštam stalno dešavanja.
A kada se odlučim da ipak ostanem, sve se zatvori ili završi oko 3:00 i onda do 4:50 moram da se snalazim gde ću i šta ću. A drugari iz grada odu sedmicom koja ide na svakih 40 minuta u toku noći.
Dajte nam polaske 56BB recimo u 2:15, 3:15
Nikola
A pogledajte samo kakva je gužva na „sedmici“ posle ponoći, vikendom se bukvalno ne može ući u zglobni autobus. Zato niko ne može da me ubedi da noćne linije ne bi bile isplative, makar vikendom. A i da nisu isplative, javni prevoz sam po sebi nigde nije isplativ, već služi da olakša život građanima, smanji haos na ulicama i poveća bezbednost u saobraćaju.
Nadam se da će 021 pitati JGSP kada će konačno biti uvedena još neka noćna linija pored „sedmice“.
Kako resiti bezbednost voznog osoblja, tacnije kako zastititi zaposlene od huligana koji posle unosa vecih kolicina alkohola polupaju sva stajalista na Futoskom putu sve do Veternika.
Ako se ima za turu pica 2-3 hiljade dinara ima se i za taksi. Moraju i oni da zarade.
GSP kao javno preduzece je tu da preveze zaposlene na posao,djake i studente u skolu odnosno fakultet,bolesne kod lekara i sl. a sve te ustanove rade u neko normalno vreme.
Apelujem na rukovodstvo GSP-a i gradske celnike da ovaj zahtev ne prihvate .
Shin Sekai
KAMENICA
Preko leta - tokom celog leta da posle 24h polasci budu na svakih sat vremena.
DA LI JE TO PUNO ?
pawlle
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H